Inscripcions obertes als camps de treball del COMEBE per a l’estiu 2023

Els camps de treball gestionats pel COMEBE i la Fundació Josep Carol es duran a terme a Pinell de Brai, Caseres i Ascó, durant el mes de juliol de 2023.

La Fundació Escolta Josep Carol i el COMEBE organitzen, des del 2017, diferents camps de treball a zones de la Xarxa d’Espais de la Batalla de l’Ebre. Aquests camps de treball, que tenen com a objectiu la recuperació i rehabilitació de vestigis de la Batalla de l’Ebre, van adreçats a joves d’entre 14 i 17 anys, en el cas d’Ascó i Caseres, i a joves de 18 a 29 anys, en el cas de Pinell de Brai.

Enguany, els camps de treball ofertats són:

  • Caseres: Recuperació de l’emplaçament G-24 Puntes de Millet, del 17 al 31 de juliol de 2023.
  • Ascó: Descobrim les trinxeres del Calvari d’Ascó, del 9 al 23 de juliol de 2023.
  • Pinell de Brai: La lleva del Biberó, de l’1 al 15 de juliol de 2023 (camp internacional)

Inscripcions obertes des del 19 d’abril al  2 de maig.

Més informació:

Camp de treball d’Ascó

Camp de treball de Caseres

Camp de treball de Pinell de Brai

 

 

 

Feu un comentari

batallaebre.org
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.