Cicle Ebre, Art & Patrimoni

Refugi de la Font Gran de Benissanet
Diumenge 6 de setembre, a les 12 h

El cicle biennal Ebre, Art & Patrimoni celebra una nova edició, que s’allargarà fins al 18 d’octubre, amb una proposta artística i cultural desplegada a 13 municipis ebrencs: Alcanar, Amposta, Benissanet, Flix, Godall, la Galera, la Ràpita, la Sénia, Mas de Barberans, Sant Jaume d’Enveja, Santa Bàrbara, Tortosa i Ulldecona.

Aquest any, el cicle convertirà espais patrimonials i culturals del territori en escenaris d’un procés de creació compartit que culminarà amb una obra col·lectiva.

El tema d’enguany, «Fils Nòmades», vol reivindicar la contemplació del procés creatiu com una experiència artística i un plaer estètic. Amb aquesta intenció, la nova edició donarà tot el protagonisme al procés creatiu a partir de la confecció d’un tapís col·lectiu.

La peça anirà prenent forma al llarg del recorregut per 15 equipaments culturals i patrimonials de les Terres de l’Ebre, en llocs inesperats com un antic safareig o un refugi antiaeri de la Guerra Civil.

Hi participaran tres artistes tèxtils: la dissenyadora Andrea Ayala Closa, la biòloga Joana Calsamiglia i la pintora Martina Manyà Vintró. Les artistes estaran acompanyades per una veu a cappella amb el seu propi relat, amb veus heterogènies com les de Néfur, Cecília Aymí, Carmesina Pons o l’Orfeó Ulldeconenc, entre d’altres.

L’acció artística arriba a Benissanet

El pròxim diumenge 6 de setembre, a les 12 h, l’acció artística arribarà als Espais de la Batalla de l’Ebre, concretament al refugi de la Font Gran de Benissanet.

En aquesta ocasió, ens endinsarem en les galeries del refugi antiaeri per contemplar el procés creatiu de l’artista Martina Manyà, amb l’acompanyament de la veu de Néfur.

Us hi esperem!

Veure el programa complet

Feu un comentari

batallaebre.org
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Protected By
Shield Security PRO